0
نویسنده: ادمین سایت 17 آبان 1401
دسته بندی : ابزار دقیق

بهترین برندهای plc

 

بهترین برندهای plc

همان‌طور که می‌دانید یکی از تجهیزات مهم در برق صنعتی و صنایع مختلف مثل بیمارستان‌ها و سایر کارخانه‌ها plcها هستند؛ باید بگوییم پی‌ال‌سی ها نوعی کنترل‌کننده‌های نرم‌افزاری هستند که انواع ورودی‌ها را دریافت و آنها را طبق برنامه‌ریزی‌اش در حافظه ذخیره و پردازش می‌کند و سپس در نهایت خروجی را به شکل فرمان‌های مختلف به گیرنده و یا اجراکننده‌ها ارسال می‌کند؛ پس باتوجه‌به مفاهیم فوق و اهمیت این وسیله در صنعت، در ادامه قصد داریم در ارتباط با بهترین برندهای پی‌ال‌سی با یکدیگر صحبت کنیم؛ تا پایان همراه ما باشید.

برندهای plc دلتا

اولین نوع از بهترین برندهای plc که قصد داریم، در ارتباط با آن با یکدیگر صحبت کنیم پی‌ال‌سی های دلتا هستند؛ این plcها بسیار آسان برنامه‌نویسی می‌شوند و همین مسئله  فروش زیاد آنها را باعث شده است؛ باید بگوییم تقریباً بیشتر کارشناسان اتوماسیون‌های صنعتی مختلف کار با plc دلتا را نیز بلد هستند؛ خوب است بدانید از دیگر علل محبوبیت این پی‌ال‌سی ها قیمت مناسب آن‌ها نیز هست. در پایان لازم است که ذکر شود؛ پی‌ال‌سی های دلتا در صنایع مختلف، بسته‌بندی کمپرسورهای هوا، دستگاه‌های امحای زباله، سیستم‌های انبارداری، دستگاه نساجی و مواردی ازاین‌قبیل کاربرد دارد.

برندهای plc زیمنس

زیمنس یکی دیگر از برندهای plc و محبوب تولیدکننده های plc است که توانسته است قابلیت ارتباط از راه دور به‌وسیله سیم‌کارت در پی‌ال‌سی های خود تعبیه کند؛ به همین دلیل می‌توان پروژه‌های مختلفی مثل خاموش روشن‌کردن و یا ری استارت کردن کمپرسور اکسیژن ساز بیمارستان‌ها را در مواقع اضطراری با آن انجام داد؛ در پایان خوب است بدانید پی‌ال‌سی لوگو کوچک‌ترین plc زیمنس است که در سال ۱۹۹۶ به بازار عرضه شده و هرسال با اضافه‌شدن امکانات بیشتری استفاده از این plc در صنایع مختلف افزایش می‌یابد.

برندهای plc زیمنس

 

حتما بخوانید:

بهترین برندهای HMI

اتوماسیون صنعتی زیمنس

 

برندهای plc اشنایدر

همان‌طور که می‌دانید باید ذکر کنیم که اشنایدر یکی از شرکت‌های بسیار محبوب فرانسوی است و به تولید برندهای plc اشنایدر می‌پردازد؛ خوب است بدانید پی‌ال‌سی های شرکت اشنایدر به دودسته کمپوت و ماژول‌ها تقسیم‌بندی می‌شود که از همه آنها می‌توان در صنایعی مانند آبیاری گلخانه‌ها، نیروگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و ریخته‌گری‌ها استفاده شود

برندهای plc اشنایدر

برندهای plc ال اس

یکی از برندهای plc که جزو کمپانی‌های معتبر و محبوب شناخته می‌شود؛ شرکت ال سی کره جنوبی است که در تولید پی‌ال‌سی از استانداردهای بالایی برخوردار است و به‌طورکلی ۴ سری مختلف plc را تولید می‌کند و می‌توان از آنها در خطوط تولید و انواع ماشین‌آلات استفاده کرد.

پی‌ ال‌ سی ABB

ای بی‌بی یکی دیگر از شرکت‌های بسیار معروف و مطرح حوزه برق است که از اروپا سرچشمه می‌گیرد برندهای plc این شرکت مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارند و می‌توان از آنها در مراکز داده سرورهای اینترنتی، ماشین‌آلات، انرژی‌های تجدیدپذیر و مواردی ازاین‌قبیل استفاده کرد؛ خوب است بدانید که پی‌ال‌سی های این شرکت دارای مصونیت در مقابل افزایش دما، هرگونه لرزش و انواع گازهای خطرناک است و می‌توان از آن‌ها در ارتفاعات استفاده کرد.

پی ال سی آلن بردلی

آلن بردلی یکی دیگر از بهترین و قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های pcl است که تولیدات آن به دهه ۱۹۸۰ میلادی برمی‌گردد از جمله نقاط قوت pclهای این کمپانی می‌توان به برنامه‌نویسی راحت آن اشاره کرد، همچنین باید گفت پی سی ال های این برند قیمت بسیار پایین‌تری دارد و که همواره این مسئله یکی از بهترین دلیل‌ها برای رقابت این نوع pclها با برندهای گران اروپایی است.

پی‌ ال‌ سی فاتک

یکی دیگر از بهترین برندها در زمینه تولید این تجهیز برندهای plc فاتک است؛ این برند یک برند تایوانی است که در زمینه تولید اتوماسیون‌های صنعتی دارای فعالیت است؛ باید گفت برنامه‌نویسی plcهای این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر بسیار راحت‌تر و کاربردی‌تر است؛ از جمله سایر ویژگی‌های plcهای برند فاتک می‌توان به انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری بالا، عملکرد بهینه‌تر و هوشمندانه‌تر و مواردی ازاین‌قبیل اشاره کرد؛ همچنین باید گفت پرفروش‌ترین و معمول‌ترین پی سی ال جایی که در بازار ایران وجود دارد و مورد استقبال کارشناسان و مصرف‌کنندگان مختلف قرار گرفته است پی سی ال های فاتک است.

پی‌ ال‌ سی میتسوبیشی

باید گفت میتسوبیشی یکی از برندهای بسیار معروف و تاپ ژاپنی است که در زمینه طراحی و تولید انواع plcهای مختلف فعالیت می‌کند؛ کمپانی میتسوبیشی محصولات plc خود را در سه دسته کامپکت، ماژولار و رک تقسیم‌بندی می‌کند که سری‌های مختلفی در هرکدام از این دسته‌ها وجود دارد، از جمله ویژگی‌های پی‌ال‌سی های فوق‌العاده‌های شرکت میتسوبیشی می‌توان و پایداری بسیار عالی، امنیت بالا، سرعت بالا در انتقال داده، امکان اتصال هوشمند، دارابودن ماژول‌های باکیفیت، انعطاف‌پذیری زیاد و برنامه‌نویسی راحت اشاره کرد.

پی‌ ال‌ سی بوش (رک سروت)

رکسروت نوعی واحد تجاری فردی از شرکت بوش است که در حال حاضر دفتر خود را گرلینگن آلمان قرار داده است و در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش تأسیس شده است؛ این شرکت به تولید طیف وسیعی از plcها و سایر وسایل اتوماسیون‌های صنعتی می‌پردازد که در حال حاضر جزو یکی از بهترین برندهای تولیدکننده پی‌ال‌سی محسوب می‌شود.

پی‌ ال‌ سی امرن (omron)

پی‌ال‌سی های این برند نیز یکی دیگر از فوق‌العاده‌ترین پی‌ال‌سی های جهان است که تقریباً می‌تواند تمامی درخواست‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان عرصه صنعت را پوشش دهد؛ از جمله ویژگی‌های پی‌ال‌سی های این شرکت می‌توان به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای انتقال فایل‌های usb اشاره کرد؛ همچنین باید گفت plcهای این شرکت نرم‌افزارها و رابط‌های بسیار جدید نیز استفاده می‌کنند؛ خوب است بدانید از پی‌ال‌سی های برند امرن در انواع صنایع غذایی، بسته‌بندی، خط تولید، خط مونتاژ،  صنایع ماشین‌سازی، تولید انواع کاغذ و فلزات و مواردی ازاین‌قبیل  استفاده می‌شود همچنین باید گفت پی‌ال‌سی های این برند ماژولار و قابل توسعه هستند.

پی‌ ال‌ سی هیتاچی

هیتاچی یک شرکت چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در توکیو ژاپن واقع شده است؛ این شرکت در سال ۱۹۱۰ با تولید یک موتور برقی ۵ اسب بخاری کار خود را آغاز کرد و امروزه با ۸۰۰ شرکت بسیار متنوع تولید اجناس مختلف از جمله پی‌ال‌سی های متنوع و وسیع می‌پردازد از جمله انواع plcهای این شرکت می‌توان به سری ‌ plc ماژولار، سری plc جمع‌وجور و موارد دیگر اشاره کرد.

پی‌ ال‌ سی ایتون

شرکت ایتون که دفتر مرکزی‌اش در ایالت اوهایو آمریکا واقع شده است و در سال ۱۹۱۱ به دست شخصی به نام جنس ایتون تأسیس گردید که به فروش محصولات مختلفی از جمله plc می‌پردازد و توانسته طیف گسترده‌ای از محصولات اتوماسیون صنعتی را تولید کند و به یکی از بهترین برندهای تولیدکنندة پی‌ال‌سی تبدیل شده است.

پی ال سی را از کجا بخرم؟

در این مقاله با بهترین برندهای plc آشنا شدیم. برای دریافت راهنمایی پیرامون خرید plc میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. همچنین برای خرید و استعلام قیمت نیز کارشناسان ما بصورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

لازم بذکر است که برای دریافت مشاوره، نصب و اجرای اتوماسیون صنعتی میتوانید به سایت خدماتی ما با عنوان گروه صنعتی سپیانی مراجعه فرمایید. گروه صنعتی سپیانی با تجربه‌ای قریب به دو دهه در زمینه اجرای اتوماسیون صنعتی و راه اندازی انواع خطوط تولید توانسته یکی از پیشگامان این عرصه باشد.

از کجا plc بخریم

 

مطالب مرتبط:

اتوماسیون صنعتی ABB

اتوماسیون صنعتی ال اس 

 

نتیجه گیری

در قسمت های قبلی سعی کردیم مهم ترین برند های پی ال سی و ویژگی های آن ها را به شما معرفی کنیم، تا بتوانیم خرید شما را بهینه تر و آسان تر کرد باشیم.

منبع : 1