0
نویسنده: ادمین سایت 10 آبان 1401

بهترین برندهای HMI

 

بهترین برندهای HMI

یکی از قطعات مهم در اتوماسیون‌های صنعتی هستند که بازار خرید، فروش و استفادة آن‌ها در چند سال اخیر بسیار داغ بوده است HMI  هست ؛ باتوجه‌به این اهمیت و استفادة وسیع قصد داریم؛ در ادامة این مطلب به معرفی بهترین برندهای تولیدکنندة HMI بپردازیم؛ تابتوانیم اطلاعات شما را در این زمینه نیز بالا ببریم؛ پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

HMI هانی ول

اولین برندی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم؛ برمند شرکت هانی ول هست؛ شرکت  هانی ول اینترنشنال یک شرکت بسیار حرفه‌ای در زمینة تولید انواع محصولات صنعتی و مهندسی است که در زمینة تولید HMI نیز فعالیت می‌کند و حدود 30 سال است که به تولید این قطعه می‌پردازد؛ جالب است بدانید آخرین سری HMI  که توسط شرکت هانی ول اینترنشنال وارد بازار شده است ویژگی‌هایی مثل صفحه‌نمایش بزرگ با وضوح بالا و لمسی بودن آن را دارا هست؛ از سایر ویژگی‌های HMIهای هانی ول می‌توان به امکان مختل نشدن سیستم‌های اتوماسیون صنعتی در صورت استفاده از آن‌ها اشاره کرد.

HMI زیمنس

همان‌طور که می‌دانید، زیمنس یکی دیگر از شرکت‌های موفق و کارآمد در زمینة تولید محصولات مهندسی و صنعتی است که در کشور آلمان واقع شده است و محصولات متنوع و با کیفیتی نیز تولید می‌کند که از جملة این محصولات می‌توان به HMI نیز اشاره کرد.

از ویژگی‌های HMIهای زیمنس نیز می‌توان به صفحه‌نمایش‌های روشن و واضح، قابلیت لمسی و کلیدی بودن و یکپارچه بودن نرم‌افزارهای آن‌ها اشاره کرد.

 

برای خرید HMI با برندهای مختلف روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید HMI

 

HMI برند زیمنس

HMI اشنایدر

شرکت تولید قطعات صنعتی اشنایدر الکتریک یکی دیگر از شرکت‌های پیشرو در تولید HMI  هست که در قارة اروپا واقع شده است، اما محصولات آن در سرتاسر جهان به فروش می‌رسد و قابلیت عرضه دارند؛ از جمله ویژگی‌های مثبت HMIهای اشنایدر نیز می‌توان به قابلیت‌های تطبیق‌پذیری و اطمینان فوق‌العادة این قطعات اشاره کرد.

خوب است بدانید، پنل‌های متنوع این شرکت شامل پنل‌های اساسی اشنایدر برای نظارت، پنل‌های پیشرفته‌تر اشنایدر برای برنامه‌های IOT و کنترل‌های پنل‌ها از ویژگی‌های دیگر HMI اشنایدر محسوب می‌شود.

HMI میتسوبیشی الکتریک

شرکت بعدی که قصد معرفی آن را داریم شرکت میتسوبیشی الکتریک است؛ این شرکت در اوایل کار خود بیشتر در آسیا تمرکز داشته و محصولات خود را در کشورهای آسیایی به فروش می‌رسانده است؛ اما امروزه محصولات شرکت میتسوبیشی الکتریک در همه جای جهان خواهان دارد؛ از ویژگی‌های این شرکت نیز که باعث محبوب شدن محصولات آن در سطح جهان شده است می‌توان به پشتیبانی قوی و قیمت مناسب محصولات اشاره کرد.

بدیهی است که چنین شرکتی در تولید HMI نیز کارآمد عمل کرده است و جزء لیست بهترین تولیدکنندگان HMI قرار گرفته، از ویژگی‌های مثبت HMIهای میتسوبیشی الکتریک می‌توان به هزینه‌های پایین، استانداردسازی وسیع، قابلیت سفارشی‌سازی پنل‌ها و مواردی ازاین‌قبیل اشاره کرد.

HMI شرکت Red Lion

این شرکت، یکی دیگر از ابرقدرت‌ها در زمینة تولید انواع محصولات صنعتی محسوب می‌شود؛ Red Lion که بخشی از شرکت بزرگ  Spectris است؛ کار خود را از سال 1975 آغاز نموده و به تولید محصولات مختلفی از جمله HMI می‌پردازد؛ از ویژگی‌های مثبت HMIهای این شرکت می‌توان به متنوع بودن طیف آن‌ها اشاره کرد؛ به طور مثال شما  می‌توانید HMIهای مقرون‌به‌صرفه را نیز در میان محصولات این شرکت یافت.

HMI امرسون الکتریک

امرسون الکتریک از دیگر شرکت‌های نامی و قدرتمند در زمینة تولید محصولات صنعتی محسوب می‌شود، این شرکت پس از تصاحب شرکت جنرال الکتریک همچنان به تولید HMI و سایر قطعات الکتریک می‌پردازد و توانسته است نام خود را در میان بهترین تولیدکنندگان HMI قرار دهد؛ از جمله ویژگی‌های HMIهای امرسون الکتریک نیز می‌توان به طیف متنوع محصولات از ساده‌ترین نوع تا پیشرفته‌ترین آن‌ها اشاره کرد.

HMI جنرال الکتریک

همان‌طور که در قسمت قبلی نیز گفتیم؛ جنرال الکتریک یک شرکت بسیار قدرتمند در زمینه تولید اتوماسیون‌های صنعتی بوده است که خط تولید صنعتی خود را به شرکت امرسون الکتریک واگذار نموده؛ اما هنوز هم HMIهای این شرکت جزء بهترین برندهای HMI محسوب می‌شوند که از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به اطمینان‌پذیری بالایشان اشاره کرد؛ همین امر باعث محبوبیت وسیع این محصولات شده است.

HMI شرکت ABB

شرکت ABB یک شرکت مهم و پرآوازه در زمینة تولید محصولات اتوماسیون صنعتی و رباتیکی است که در زوریخ سوئیس واقع شده است؛ اما خوب است بدانید این شرکت در بیش از 100 کشور مختلف دارای شعب متعدد فروش و تولید کالا می‌باشد؛ از جمله محصولات پرفروش وبا کیفیت شرکت ABB  نیز باید به HMIهای تولیدی این شرکت اشاره کنیم؛ زیرا این محصولات توانسته‌اند انقلابی در  زمینة تولید HMI به وجود آورند؛ از ویژگی‌های مثبت محصولات این شرکت نیز باید به‌سهولت در استفاده، صفحه‌کلید  CAN و صفحه‌نمایش ساده و کوچک برای نمایش دستورات متنی اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :

اتوماسیون صنعتی ABB

HMI چیست؟ کاربرد آن

 

HMI شرکت Rockwell

به‌عنوان آخرین برندی که در این جا معرفی می‌کنیم قصد داریم در ارتباط با برند و شرکت Rockwell صحبت کنیم؛ این شرکت یکی دیگر از غول‌های تولید اتوماسیون‌های صنعتی محسوب می‌شود که در آمریکای شمالی واقع گردیده است؛ رمز موفقیت شرکت Rockwell نیز پشتیبانی فوق‌العاده و قیمت به‌صرفة محصولات آن است؛ بدیهی است که این دو ویژگی می‌تواند هر فردی را به  خرید از این شرکت و این کمپانی ترغیب کند؛ از ویژگی‌های مثبت HMIهای تولیدی این شرکت نیز می‌توان به منعطف بودن نرم‌افزارها اشاره کرد به‌طوری‌که به کاربران مختلف در پیشرفته‌ترین نوع HMIها این اجازه داده می‌شود که برنامه روی پنل را خودشان بسازند.

بهترین برندهای HMI  را از کجا خریداری کنیم

در پاراگراف‌های قبل به ارائة توضیحاتی در زمینة بهترین برندهای HMI پرداختیم؛ اما سؤالی که برای افراد ممکن است پیش بیاید، این است که بهترین برندهای HMI را می‌توان از کجا خریداری کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، برای خرید و انجام مشاوره در ارتباط با تصمیم‌گیری انتخاب برند و نوع HMI مورد نیازتان می‌توانید به سایت گروه صنعتی سپیانی مراجعه و به‌این‌ترتیب خرید خود را انجام بدهید.

 

نتیجه‌گیری

در قسمت‌های قبلی تلاش کردیم بهترین برندهای HMI را به شما معرفی کنیم و ویژگی‌های هریک را ذکر کنیم تا بتوانیم قدمی در زمینة یک خرید خوب برای شما برداشته باشیم؛ اما در پایان باز هم توصیه می‌کنیم که برای دانستن اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های دقیق‌تر در زمینة خرید و انتخاب HMI می‌توانید از گروه صنعتی سپیانی و کارشناسان کاربلد این گرو کمک بگیرید.