0
نویسنده: ادمین سایت 18 آبان 1401
دسته بندی : تجهیزات

محصولات برند ویکا و آشنایی با آن

 

محصولا برند ویکا

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی ویکا یک شرکت تولیدی تجهیزات صنعتی هست که محبوبیت زیادی در بین صنعتگران و شرکت‌های تولیدی مختلف دارد؛ باتوجه‌به این مسئله تصمیم گرفته‌ایم در ادامة این مطلب به ارائة مطالبی در ارتباط با این برند و محصولات آن بپردازیم تا بتوانیم آشنایی اندکی برای شما حاصل کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

 

حتما بخوانید:

محصولات برند شاکو

محصولات برند اشنایدر

 

تاریخچه

باید بگوییم، شرکت ویکا در سال 1960 در آلمان  تأسیس شده است و توانسته است در طی 60 سال گذشته فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف گسترش دهد و در حال حاضر در حدود 43 کشور در سطح جهان دارای نمایندگی‌های مختلف است و یک برند معتبر محسوب می‌شود.

دربارة شرکت ویکا

اگر بخواهیم توضیحات بیشتری در ارتباط با شرکت ویکا و حوزة فعالیت آن ارائه بدهیم، باید بگوییم محصولات این شرکت در دسته‌بندی‌های متعددی طبقه‌بندی می‌شود و این کمپانی توانسته در زمینة تکنولوژی اندازه‌گیری فشار و دما بسیار موفق عمل کند به‌طوری‌که تمامی این محصولات استانداردهای جهانی را از آن خودکرده‌اند.

همچنین خوب است بدانید، رویکرد ویکا نیز همواره بر پایة بالابردن بهره‌وری و کیفیت محصولات است که این مسئله می‌تواند برای مشتریان بسیار باارزش باشد.

محصولات شرکت ویکا

همان‌طور که گفتیم محصولات ویکا در دسته‌بندی‌های متعددی طبقه‌بندی می‌شوند؛ این محصولات شامل فشارسنج‌ها، دماسنج‌ها، ترانسمیترهای دما، ترانسمیترهای فشار، منیفولد، دیافراگم سیل، لول سوئیچ و محصولات متنوع دیگر هستند؛ در ادامه در ارتباط با مهم‌ترین و اصلی‌ترین این دسته‌بندی‌ها صحبت خواهیم کرد.

فشارسنج‌ها (گیج فشار)

فشار یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که در فرایندهای صنعتی باید اندازه‌گیری شود و تغییرات متناوب آن به طور پیوسته نمایش داده شود؛ به همین دلیل گروه‌های صنعتی نیازمند فشارسنج‌ها خواهند بود؛ برند ویکا توانسته است بهترین و باکیفیت‌ترین فشارسنج‌ها را تولید کند؛ از جمله مهم‌ترین انواع فشارسنج‌های ویکا می‌توان به فشارسنج عقربه‌ای ویکا، فشارسنج جیوه‌ای ویکا، فشارسنج خلأ ویکا، فشارسنج تست ویکا، فشارسنج دیجیتالی ویکا، فشارسنج دیافراگمی ویکا و انواع متعدد دیگری اشاره کرد.

فشار سنج ویکا

دماسنج‌ها (گیج دما)

پس از فشار، دما یکی دیگر از پارامترهای پراهمیت است که باید در سیستم‌های صنعتی، پزشکی و خانگی اندازه‌گیری شود که در راستای این مسئله کمپانی ویکا به تولید گیج دما می‌پردازد؛ اگر بخواهیم پرفروش‌ترین دماسنج‌های شرکت ویکا را معرفی کنیم باید به گیج دما مدل R52 ویکا، گیج دما مدل A52 ویکا، دماسنج تلسکوپی مدS5550 , s5551 ویکا و دماسنج گازی مدل F73 ویکا اشاره کنیم.

ترانسمیترها

همان‌طور که می‌دانید در برخی فرایندهای صنعتی نیازمند اندازه‌گیری فشار و دمای هم‌زمان خواهیم بود؛ در چنین مواردی بازهم برند ویکا به یاری افراد آمده است و بهترین ترانسمیترها را تولید کرده از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین ترانسمیترهای برند ویکا نیز می‌توان به ترانسمیتر قلمی مدل A10 ویکا،ترانسمیتر قلمی مدل S10 ویکا و ترانسمیتر دیافراگمی مدل S11 ویکا که همگی در بالاترین سطح استانداردهای جهانی قرار دارند.

ترانسیمتر فشار ویکا

تجهیزات جانبی

سایر محصولات شرکت ویکا محصولاتی را شامل می‌شود که برای بهبود فرایندها و عملکردها در سیستم‌های صنعتی به وجود آمده است؛ از مهم‌ترین این تجهیزات نیز می‌توان به منیفولد دو راهه، منیفولد سه‌راهه، شیر سوزنی، دیافراگم سیل، ترموول، کولینگ، اسنابر و کپیلاری اشاره کرد که هرکدام از این محصولات با بهترین کیفیت مسئولیت‌های متنوعی را در سیستم‌های صنعتی به عهده می‌گیرند و موجب بهترشدن انجام فعالیت این سیستم‌ها می‌شوند.

نمایندگی‌های شرکت ویکا در ایران

در قسمت اول به این نکته اشاره کردیم که شرکت ویکا در حال حاضر در 43 کشور در سراسر جهان دارای نمایندگی هست؛ خوب است بدانید یکی از کشورهایی که نمایندگی برند ویکا در آن حضور دارد ایران است که باتوجه‌به قدمت ۶۰ساله ی این شرکت و همچنین قدیمی بودن نمایندگی آن در ایران شرکت‌های متنوعی تابه‌حال با شرکت ویکا به‌عنوان نمایندگی فعالیت کرده‌اند؛ پس می‌توان گفت احتمال گول خوردن در خرید محصولات شرکت ویکا زیاد خواهد بود.

همچنین باید گفت باتوجه‌به مشهور و پرآوازه بودن نام ویکا در محصولات صنعتی احتمال خرید محصولات فیک از این برند بالا است؛ پس توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید محصولات ویکا را از نمایندگی‌های ایرانی خریداری کنید؛ حتماً به این مسئله توجه کنید و دقت کافی به خرج دهید و از شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام بدهید.

چگونه بهترین نمایندگی را برای خرید محصولات ویکا انتخاب کنیم؟

در قسمت‌های قبلی به این نکته اشاره کردیم که باتوجه‌به کیفیت بالای محصولات ویکا احتمال خرید کپی این محصولات یا وجود نمایندگی‌های فیک خیلی زیاد خواهد بود؛ به همین دلیل ممکن است برای افراد سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توانند نمایندگی‌ها و محصولات فیک را از نمایندگی‌های محصولات تقلبی تشخیص بدهند؟ در این با ذکر یک سری نکته‌ها در پاسخ به این سؤال کمک خواهیم کرد.

نکتة اول: به تجربة مشتریان از خریدهای قبلی توجه کنید.

همان‌طور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین چیزها در هنگام انتخاب یک شرکت فروش این است که خریداران قبلی از آن شرکت چه مقدار رضایت دارند.

نکتة دوم: قدمت آن شرکت

بدیهی است قدمت جایی که می‌خواهید خرید خود را از آن جا انجام دهید نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای تأثیرگذار در انتخاب آن جا باشد؛ پس به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید.

نکتة سوم: ارائة مشاوره

باتوجه‌به متنوع بودن محصولات برند ویکا، افراد در هنگام جنس موردنیاز خود دچار مشکل خواهند شد؛ به همین علت توصیه می‌کنیم خرید خود را از جایی انجام دهید که خدمات مشاوره در اختیار شما قرار بدهند.

نکتة چهارم: خدمات پس از فروش

طبیعتاً اجناس اورجینال برند ویکا همان‌طور که بارها گفته‌ایم، کیفیت بسیار بالایی دارند به همین علت نمایندگی‌ها اگر به فروش جنس اصل بپردازند؛ خدمات پس از فروش نیز ارائه می‌دهند؛ پس از این نکته نیز می‌توان به‌عنوان یکی از نکات مهم برای انتخاب نمایندگی یادکرد.

در پایان لازم می‌دانیم ذکر کنیم گروه صنعتی دکتر پی ال سی یکی از شرکت‌هایی است که می‌تواند در فروش و ارائة مشاوره به کمک کارشناسان مجرب به کمک افرادی بیاید که قصد خرید محصولات ویکا را دارند؛ پس اگر قصد خرید محصولات  ویکا را دارید حتماً حتماً به سایت این شرکت سری بزنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله تلاش کردیم؛ شما را با یکی از مشهورترین و باکیفیت‌ترین کمپانی‌های تولید محصولات صنعتی (ویکا) آشنا کنیم؛ در ادامه نیز به معرفی محصولات این شرکت پرداختیم و در ارتباط با نمایندگی محصولات این شرکت در ایران صحبت کردیم؛ امید است که توانسته باشیم اطلاعات شما در این زمینه بالا ببریم.

منبع : 5