0
نویسنده: ادمین سایت 16 آبان 1401
دسته بندی : تجهیزات

محصولات شاکو و آشنایی با آن

 

محصولات شاکو

محصولات شاکو یکی از با کیفیت ترین تجهیزات در زمینه‌ی تجهیزات و ابزارهای صنعتی به شمار می روند. علاوه بر کیفیت بالا قیمت گذاری های رقابتی توسط این کمپانی نیز باعث محبوبیت هر چه بیشتر این محصولات شده است. اغلب تولیدات این کمپانی در حجم بالایی در بازار موجود است. البته قیمت گذاری این محصول در برخی از اوقات تحت تاثیر بازار کمی متفاوت بوده و از سیاست گذاری های کلی شرکت دور می شود. چرا که به وسیله‌ی واسطه‌ها عرضه می شود. کمپانی شاکو متعلق به کشور تایوان است. این کمپانی تاوانی با توجه به نیازهای روز افزونی که در بازارهای جهانی برای قطعات و تجهیزات صنعتی وجود دارد بر میزان تولیدات خود افزوده است. محصولات شاکو از اعتبار و جایگاه بسیار مطلوبی در بین رقبای خود برخوردار است.

تاریخچه کمپانی شاکو

کمپانی تایوانی شاکو صاحب برندی به همین نام در سال 1980 فعالیت های تولیدی خود را آغاز نمود. شروع فعالیت های این شرکت با تجهیزات پنوماتیک بود. اما با گذشت مدت زمان اندکی و در سال 1982 به تولید اتصالات نیز روی آورد. کمی بعد و در سال 1987 ساخت شیرهای سلونوئیدی نیز در دستور کار این کمپانی قرار گرفت. به سرعت محدوده‌ی کاری این کمپانی گسترش بیشتری پیدا کرد و سیلندها نیز به محصولات شاکو اضافه شدند. سال 2001 میلادی گواهی نامه ایزو 9001 برای تولیدات این برند صادر شد و در سال 2005 میلادی نیز کمپانی تولیدات خود در زمینه‌ی فولاد ضد زنگ را آغاز نمود. این شرکت نو بنیاد به سرعت مسیر رشد و توسعه را طی نمود و به یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده‌ی تجهیزات صنعتی و پنوماتیکی تبدیل شد. همچنین در زمینه‌ی تنظیم کننده های مورد اسفاده در صنعت برای فیلترهای هوا نیز یکی از بهترین ها هستند.

کمپانی شاکو

 

حتما بخوانید:

محصولات فستو و آشنایی با آن

اتوماسیون صنعتی زیمنس

 

محصولات شاکو شامل چه مواردی هستند؟

 شرکت شاکو در زمینه کاری خود حجم بالایی از نیاز بازار را تامین می کند. به همین دلیل میزان قابل توجهی از قطعات و تجهیزات صنعتی به فروش رسیده متعلق به این کمپانی می باشد. این استقبال از محصولات شاکو تنها به دلیل قیمت های مناسب نیست. بلکه کیفیت و دوام بالای این محصولات نیز عامل دیگری در استقبال مشتریان از برند شاکو است. همین عوامل باعث شده است تا سهم این کمپانی از بازار بیشتر از برخی از رقبایش باشد. در تهیه محصولات تولید شده در این کمپانی تایوانی از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می شود و تجهیزات تولیدی تنوع و گستردگی بالایی دارند. در ایران بیشترین فروش محصولا این کمپانی شامل :

  • الکتروموتورها
  • کنتاگتورها
  • و پی ال سی ها می باشد.

اما محصولات دیگری در این کمپانی ساخته و به بازار عرضه می شود که از نظر کیفیت و قیمت اگر بی نظیر نباشد بایدگفت که کم نظیر است. در ادامه به معرفی بیشتر این محصولات شاکو می پردازیم.

1- سیلندر پنوماتیک شاکو

همانطوری که می دانید جک ها از جمله ابزارهای بسیار کارا و ضروری در انواع مختلفی از صنایع هستند. جک های پنوماتیک یکی از بخش های بسیار اصلی و مهم در سیستم های پنوماتیک به شمار می روند. این تجهیزات از هوای فشرده برای اعمال فشار و نیرو بهره می برند. در واقع جک های پنوماتیک از نیروی هوای فشرده شده برای ایجاد کردن حرکت طولی و خطی استفاده می کنند. سیلندرهای تولید شده تحت برند شاکو از جمله پر فروش ترین انواع این تجهیزات محسوب می شوند. البته کلیه ی محصولات شاکو از سطح کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردارند اما سیلندرهای پنوماتیک این کمپانی در بین باقی محصولات جایگاه ویژه‌ای دارند. از نظر فرایند و ساز و کار شباهت بسیار بالایی به جک های هیدرولیک داشته با این تفاوت و تمایز عمده که به جای سیال از هوا در آن استفاده شده است. جک های تولید شده در این کمپانی تایوانی بسیار متنوع هستند. سیلندرهای غلطکی و دیافراگمی از این انواع به حساب می آیند. سیلندرهای دیافراگمی عمدتا از جنس پلاستیک و یا فلز بوده و مکانیزم و ساختار مخصوصی دارند.

پنوماتیک شاکو

2- شیرهای پدالی و پنوماتیکی

این نوع از شیرها نسل جدید و مطابق با تکنولوژی های روز به شمار می روند. فروش بالای این شیرها در بین محصولات شاکو نشان دهنده‌ی جایگاه خاص آن از دید مشتریان است. قابلیت های زیادی برای این شیرهای پدالی در نظر گرفته شده است و از نظر طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. شیرهای پدالی بر اساس نیروی الکتریسیته و یا همان برق فعال شده و کارایی خود را به نمایش می گذارند. به کمک پدال و البته با حضور یک اپراتور میزان انرژی در شیرهای پدالی کنترل خواهد شد. یکی از ویژگی های ایده‌آل شیرهای پدالی پنوماتیک از برند شاکو کنترل ضربانی در آن ها است. چراکه در هر صنعت و بخشی از آن به یک چنین کنترل ضربانی نیاز هست. برای اینکه به میزان استاندارد و مطلوب از کنترل ضربانی دست پیدا کنیم باید از شیرپدالی برقی که میزان تاخیر اندکی دارد بهره گرفت.

 

مطالب مرتبط:

قیمت انواع محصولات پنوماتیک

 

واردات محصولات شاکو

این برند سال ها است که در کشور ایران عرضه و توزیع می شود. شرکت های داخلی زیادی با توجه به کیفیت بالا و قیمت های مناسب این محصولات و همچنین استقبال خوب بازار داخلی اقدام به وارد کردن آن ها نموده اند. شما می توانید به صورت مستقیم و یا اینترنتی هر کدام از محصولات برند شاکو را که مایل هستید تهیه نمایید.

یکی از آسان ترین و مطمئن ترین روش ها تهیه این محصولات از طریق وب سایت دکتر پی ال سی است. کلیه محصولات شاکو و دیگر برندها در دکتر پی ال سی موجود می باشد. تجربه و سابقه ی درخشان ما تضمینی برای یک خرید ایمن و با کیفیت خواهد بود. برای استعلام از موجودی کالاها و دریافت قیمت همین الان با مشاورین ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کلام پایانی

محصولات شاکو تایوان یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه‌ی تجهیزات مورد استفاده در صنایع است. همچنین کمپانی شاکو محصولات خود را با قیمت هایی رقابتی به بازار عرضه می کند و همین امر موجب شده تا با استقبال بالایی نیز روبه‌رو شود. مواد اولیه‌ی استفاده شده در برند شاکو از بهترین و مرغوب ترین انواع موجود هستند.

منبع : 5