0
نویسنده: ادمین سایت 25 مهر 1401

 deltabrand drplc

شرکت مهندسی اتوماسیون دلتا یکی از شرکت‌های باسابقه و پرآوازه در زمینه تأمین پروژه‌های اتوماسیون‌های صنعتی و تجهیزات مختلف در زمینه اتوماسیون صنعتی است که به ارائه محصولات مختلف می‌پردازد که باتوجه‌به رونق بسیار زیاد اتوماسیون‌های صنعتی در چند سال اخیر در کشورمان ایران، در ادامه قصد داریم در ارتباط با کمپانی دلتا محصولات تولیدی آن و مواردی ازاین‌قبیل با یکدیگر  صحبت کنیم پس در ادامه همراه ما باشید؛ امید است که بتوانیم اطلاعات شما را در ارتباط با این شرکت و محصولات آن بالاتر ببریم.

دربارة شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا

باید بگویم شرکت دلتا در سال ۱۹۷۱ باهدف ارائه بهترین راه‌حل‌ها برای دیریت های انرژی و حرارت تأسیس گردید؛ شعار شرکت دلتا (برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه سالم و کم‌مصرف برای فردایی بهتر) است؛ به‌این‌ترتیب این شرکت با پرداختن به موضوعات محیط زیستی مثل تغییر جهانی آب‌وهوا به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها با تمرکز بر روی برق قدرت و اتوماسیون صنعتی تبدیل شده است و به‌عنوان یک ابرقدرت در این زمینه از آن یاد می‌شود و توانسته است فروش خوبی در زمینة محصولات متنوع و باکیفیت خود داشته باشد.

 

محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا

در قسمت قبلی در ارتباط با شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا با یکدیگر زیاد صحبت کردیم؛ اما تا محصولات آن را نشناسیم نمی‌توانیم اطلاعاتمان را دربارة شرکت تکمیل کنیم؛ پس برای شناختن بهترین و معروف‌ترین محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا در ادامة این قسمت همراه ما باشید

سروو

یکی از محصولات بسیار کاربردی و مهم شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا سروو های دلتا هستند؛ البته نه سروو های معمولی دلتا، بلکه سروو هی نسل جدید شرکت دلتا که از جمله ویژگی‌های این سروو ها می‌توان به قابلیت بسیار بالاتر از سری‌های قبلی، قابلیت استفاده در دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سی‌ان‌سی مانند ماشین‌آلات بافت فنر، ماشین‌آلات مختلف تزریق پلاستیک و ماشین‌آلات مختلف چاپ و کاربری FULL CLOSE LOOP آن‌ها اشاره کرد، باتوجه‌به موارد ذکر شده در قسمت فوق می‌توان این سروو ها را جزء بهترین محصولات شرکت دلتا طبقه‌بندی کرد.

منبع تغذیه

یکی از محصولات مهم و معروف شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا منبع تغذیه است که در انواع مختلف توسط این شرکت ساخت و ارائه می‌شود.

اینورتر

از دیگر محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا می‌توان به انواع اینورترها اشاره کرد خوب است بدانید این محصولات توسط این شرکت در بالاترین کیفیت و در انواع مختلف تولید می‌شود.

درایو

شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا به تولید درایوهای مختلفی از قبیل درایوهای CP2000 / C2000 / MS300 / C200 / VFDB در بهترین کیفیت نیز می‌پردازد و می‌توان گفت این محصولات جزو بهترین و عالی‌ترین محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا به شمار می‌رود.

کارت کنترل دما

خوب است بدانید؛ کارت کنترل دما نیز می‌تواند جزء لیست محبوب‌ترین و کاراترین محصولات شرکت دلتا قرار بگیرد؛ این کارت‌ها نیز در انواع مختلف با ویژگی‌های مختلف توسط این شرکت تولید می‌شود که افراد می‌توانند باتوجه‌به ویژگی‌های شرکت خود به خریداری و انتخاب آنها از نمایندگی‌های معتبر شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا بپردازند.

پی‌ال‌سی

این محصولات نیز، جزء بهترین محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا محسوب می‌شوند، لازم به ذکر است؛ سری جدید از محصولات شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا توانسته با ورودی و خروجی‌های بیشتر در استفاده از کارت‌های توسعه سهولت ایجاد کند از جمله نسخه‌های جدید پی‌ال‌سی های این شرکت نیز می‌توان به Dvp 28SS2،DVP 25SA2 وDVP 26SE اشاره کرد.

اچ تی‌ام آی

نمایشگرهای اچ تی ام آی در انواع و سری‌های مختلف نیز از محصولات بسیار پرفروش و باکیفیت شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا محسوب می‌شوند که افراد زیادی از این شرکت این محصول را خریداری می‌کنند.

مبدل ارتباطی

از سایر محصولات باکیفیت و معروف شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا مبدل‌های ارتباطی هستند مبدل‌ها در انواع مختلف باکیفیت‌های فوق‌العاده توسط شرکت دلتا تولید می‌شود که شما می‌توانید از نمایندگی‌های مختلف این محصولات را خریداری کنید. پ

ماژول توسعه

به‌عنوان آخرین محصول، لازم می‌دانیم ذکر کنیم که شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا به تولید ماژول‌های توسعه با کیفیت‌های بسیار فوق اعاده می‌پردازد که انواع متفاوتی را نیز شامل می‌شود.

نمایندگی‌های شرکت دلتا در ایران

خوب است بدانید از چند سال پیش تا به امروز نمایندگی‌های مختلف شرکت دلتا در ایران شروع به فروش، آموزش و استفاده از انواع محصولات این شرکت کرده‌اند که شما می‌توانید به خرید هر یک از محصولات مورد نیازتان از این شرکت با کمک‌گرفتن از این نمایندگی‌های رسمی بپردازید.

deltafactory drplc

کدام نمایندگی برای خرید من مناسب‌تر است؟

در قسمت‌های قبل پس از اینکه به معرفی شرکت اتوماسیون صنعتی دلتا و محصولات آن پرداختیم؛ در ارتباط با نمایندگی‌های شرکت دلتا در ایران نیز صحبت کردیم و گفتیم که نمایندگی‌های رسمی مختلفی در شهرهای متفاوت برای این محصولات به وجود آمده‌اند؛ اما سؤالی که به وجود می‌آید، این است که اگر قصد خرید محصولات شرکت دلتا را داشته باشیم کدام نمایندگی مناسب‌تر است، برای پاسخ به این سؤال لازم می‌دانیم فاکتورهای بهترین نمایندگی‌ها را ذکر کنیم.

باید بگویم یک نمایندگی خوب علی‌رغم اینکه سود و منفعت خودش را مسئله باشد یا نباشد بهترین راهکارها برای انجام خرید به شما ارائه می‌دهد؛ همچنین یک نمایندگی خوب خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز برای تمامی محصولات خود در نظر می‌گیرد؛ خوب است ذکر کنیم، در یک نمایندگی خوب متخصصین و مشاورین مجرب نیز برای همراهی شما در امر خرید وجود دارند؛ پس باتوجه‌به این نکات توجه کنید بهترین نمایندگی را برای خرید خود انتخاب کنید.

خدمات گروه صنعتی سپیانی در زمینة اتوماسیون صنعتی دلتا

گروه صنعتی سپیانی که باهدف خدمت‌رسانی به افراد در زمینة اتوماسیون‌های صنعتی به وجود آمده است و کار خود را از سال 1384 آغاز کرده است؛ خوب است بدانید این شرکت از زمان تأسیس خود تا به امروز توانسته هزاران موفق در زمینة اتوماسیون صنعتی را به پایان برساند  و در کشورهایی مثل عراق، ارمنستان، گرجستان و.... ... نیز فعالیت داشته است.

باید بگوییم، شرکت خدماتی گروه صنعتی سپیانی می‌تواند خدماتی مانند تعمیر و نگهداری اتوماسیون دلتا، مشاوره در ارتباط با خرید اتوماسیون‌های صنعتی و راه‌اندازی و اجرای اتوماسیون‌های صنعتی دلتا را به همه مشتریان ارائه بدهد؛ همچنین خوب است بدانید؛ از ویژگی‌های مثبت این شرکت می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته برای مشاوره و ارائة خدمات، تعهد در کیفیت بالای خدمات و کمک‌گرفتن از متخصصین و مهندسین مجرب در روند انجام کار اشاره کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش بر این داشتیم که شما را با ذکر تاریخچه ، محصولات و نمایندگی های شرکت دلتا هرچه بیشتر با این شرکت آشنا کنیم؛ اما اگر فکر میکنید اطلاعات ذکر شده در این مقاله چندان کافی نیست میتوانید با کمک گرفتن از سایت گروه صنعتی سپیانی به کسب اطلاعات بیشتر و با استفاده از سایت دکتر پی ال سی به خرید و مشاهده ی قیمت های محصولات شرکت دلتا بپردازید.