0
نویسنده: اسماعیل سپیانی 30 آبان 1399

درباره ما

گروه دکتر پی ال سی

دکتر پی ال سی فعالیت خود را از سال 2005 در زمینه اتوماسون صنعتی شروع کرده و تا کنون موفق در انجام پروژه های مختلف در صنایع مختلف بوده و رزومه خوبی در صنایع موجود ایران و کشور های همچون عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان و ترکیه را دارد.
که به برخی از پروژ ه های انجام گرفته می پردازیم:
صنایع ماشین سازی، صنایع ریختگری، صنایع تولید قطعات خودرو، صنایع لبنیات، صنایع دامپروی، صنایع برودت و شبکه نمودن کارخانه ها که با جزییات در قسمت پروژه ها معرفی شده است.
دکتر پی ال سی فروشگاه اینترنتی خودر را از سال 2020 افتتاح کرد تا بتواند با فروش خدمات و قطعات هر بیشتر در خدمت بشریت و بخصوص ایران باشد.
دکتر پی ال سی در قسمت فروش خدمات، با در خدمت داشتن بهترین نیروهای فنی امکان این را دارد که با کیفیترین و به روزترین خدمات را خدمت مشتریان عزیز در اسرع وقت ارائه نماید.
دکتر پی ال سی در واحد فروشگاه اینترنتی با طیف وسیعی از تمامی اقلام اتوماسیون صنعتی (انواع پی ال سی ها، انواع اچ ام ای ها، انواع سنسوره ها و...)، ابزار دقیق، اقلام مورد نیاز مکانیک (هیدرو لیک و پنوماتیک)، انواع برد های الکترونیکی، انواع کنترل دور ها (اینور تر ها، استپر موتور ها، سرو موتور ها) و ... افتخار این را دارد که با قیمت رقابتی در خدمت شما دوستان باشد.
دکتر پی ال سی در آموزش رایگان هم پیش قدم بوده و شما می توانید با مراجعه به قسمت آموزش و همچنین شبکه اجتماعی از خدمات آموزش بهرمند شوید و در صورت هر گونه سوالی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی سوالات و مشکلات خود را بپرسید و یا برای مشاوره انجام پروژه با ما تماس بگیرید.
Image
Image

مهندس اسماعیل سپیانی

مهندس اسماعیل سپیانی موسس گروه دکتر پی ال سی ، متولد 1360/01/31 می باشد. او دانش آموخته رشته برق قدرت می باشد .او با تجربه 17 ساله  خود در اتوماسیون صنعتی ، افتخار فعالیت در اکثر صنایع ایران را داشته و در سال 2020 این وب سایت که برای فروش قطعات و خدمات اتوماسیون صنعتی را راه اندازی نمودتا از این راه امکان بیشتری برای خدمت رسانی به مردم و صنعتگران ایرانی داشته باشد.

 به امید روزهای روشن